Logo
 
 
Informace o akci
Místo konání Prostory KD
Rozsah kurzu 2 dny
Termín přihlášení 29. 1. 2015
Termín platby 29. 1. 2015
Cena na osobu 4840
DPH vč. DPH
Kontakt Ing. Šárka Kšiňanová
558 387 150
firemnikurzy@trisia.cz

Malá škola reklamy a marketingu I

3. 2. 2015 - 4. 2. 2015 od 08.00 do 15.00 hodinProstory KDKomunikace se zákazníky a veřejností
Získejte inspiraci a nové poznatky o postupech zvyšujících efektivitu komunikace s odbornou i občanskou veřejností prostřednictvím médií, využijte podněty jak spolupracovat s profesionály při realizaci marketingových záměrů.

Pro koho je kurz určen

Majitelům a manažerům firem, pracovníkům útvarů marketingu, obchodu a propagace a všem, kteří jsou zainteresováni do tvorby nabídky produktů a služeb podniků ziskového i neziskového sektoru a veřejných institucí.

Obsah kurzu

  • Úvod do  marketingu, principy efektivního marketingu,
  • Marketingový mix, marketingový plán
  • Význam a podmínky vybudování dlouhodobého vztahu s médii
  • Jak v regionu vyhledat a oslovit média významná pro danou cílovou skupinu
  • Příprava dobrých podkladů a prostředí pro setkání s novináři
  • Náležitosti dobrého reklamního textu nebo tiskové zprávy
  • Pyramidové skládání reklamního textu, rozdíl mezi článkem a PR textem

Výstupy

  • seznámení a osvojení zásad efektivního marketingu
  • návod pro sestavení marketingového plánu a marketingových aktivit
  • návod pro vypracování marketingového mixu
  • jak oslovit "správná" média
  • návod pro přípravu dobrých marketingových textů a podkladů a tiskové zprávy
Přihlásit