Logo
 
 
Informace o akci
Místo konání Prostory KD
Termín přihlášení 25. 2. 2015
Termín platby 25. 2. 2015
Cena na osobu 4840
DPH vč. DPH
Kontakt Ing. Šárka Kšiňanová
558 387 150
firemnikurzy@trisia.cz

Malá škola reklamy a marketingu II

3. 3. 2015 - 4. 3. 2015 od 08.00 do 15.00 hodinProstory KDReklama, která opravdu prodává
Reklama nás provází na každém kroku. Jsou reklamy, které originálním provedením zapůsobí tak, že si firmu nebo nabízené produkty a služby zapamatujeme, některé však zcela minou naše vnímání? Které principy při tvorbě reklamních letáků, plakátů a prezentací uplatnit a které zcela opustit? Které barvy a grafické prvky naopak v reklamě použít, aby vzbudila zájem? Interaktivní kurz Vás seznámí se všemi zásadami účinné reklamy včetně toho, nakolik a jak působí na vnímání lidí.

Pro koho je kurz určen

Majitelům, manažerům, živnostníkům, pracovníkům obchodu a marketingu, kteří jsou zainteresováni do tvorby nabídek a reklam produktů a služeb nebo do obchodního procesu.

Obsah kurzu

  • Význam a tvorba jednotného vizuálního stylu organizace  pro usnadnění rozpoznání značky potenciálním klientem.
  • Trendy v tvorbě logotypů.
  • Využití motivů a prvků reklamy, které vzbudí pozornost (humor, erotika, motiv strachu, radost, zvědavost) a omezení, která mají tyto motivy v reklamním sdělení.
  • Působení barev na smyslové vnímání, jednoduchá pravidla pro harmonické kombinování barev.
  • Příprava propagačního letáku, konstrukci a použití „zlatého řezu“ v praxi při tvorbě propagačních materiálů, případně ve fotografii.
  • Zásady grafického zpracování, druhy písem při tvorbě plakátů a vizitek, jejich použítí s důrazem na předání informací nebo získání pozornosti klienta.

 

Výstupy

  • získání inspirace a ukázky jednotného vizuálního stylu
  • získání znalostí pro využití prvků a motivů v reklamě, které zaujmou
  • návod a správný postup pro přípravu propagačního letáku a plakátu
  • osvojení poznatků o grafických zásadách a vizuální podobě reklamních prvků včetně využití "zlatého řezu"
  • ukázky správných a nesprávných podob a prvků reklamy
Přihlásit
Mohlo by Vás zajímat